پشتیبانی مایکروسافت از برنامه‌های آفیس در ویندوز ۱۰ چه زمانی به پایان می‌رسد؟ چه شخصیت‌هایی از دنیای فناوری در مراسم تحلیف دونالد ترامپ شرکت می‌کنند؟ آسمان ۲۷ دی ۱۴۰۳ را از دست ندهید | مریخ در نزدیک‌ترین حالت خود به زمین هزینه هر سرچ برای گوگل چقدر تمام می‌شود؟ | اولین کلمه‌ای که در گوگل سرچ شد، چه بود؟ بسته‌های هدیه همراه اول به مناسبت روز پدر ۱۴۰۳ + روش فعالسازی بسته‌های هدیه ایرانسل به مناسبت روز پدر ۱۴۰۳ + روش فعالسازی کاربران واجد شرایط دریافت توکن پاوز مشخص شدند + آموزش چه شغل‌هایی از انقلاب هوش مصنوعی در امان می‌مانند؟ دسترسی کاربران ایرانی به سایت ایسوس مسدود شد محدودیت گوگل آنالیتیکس برای کاربران ایرانی و واکنش معاون وزیر ارتباطات سال ۲۰۲۴ میلادی گرم‌ترین سال تاریخ اعلام شد اولین موتورسیکلت پرنده جهان رونمایی شد + ویدئو علت گسترش آتش‌سوزی‌های وحشتناک لس آنجلس و کالیفرنیا چیست؟ + عکس و نقشه ایلان ماسک از حملات شدید خود به رهبران بریتانیا به دنبال چیست؟ گوگل از مقاله‌های صفحه دیسکاور، پادکست می‌سازد یک فیزیکدان ادعا می‌کند «پارادوکس پدربزرگ» سفر در زمان را حل کرده است زمان احتمالی عرضه آیفون SE ۴ مشخص شد تلگرام همکاری‌اش را با دولت‌ها برای اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران افزایش داده است شرکت متا رویکردش در نمایش محتوای سیاسی در فیسبوک، اینستاگرام و تردز را تغییر می‌دهد تریلر جدید فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» (The Last of Us) + ویدئو
سرخط خبرها

پیام‌رسان بله با ۱۵ میلیون تماس در ماه

  • کد خبر: ۲۰۸۰۷۳
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
پیام‌رسان بله با ۱۵ میلیون تماس در ماه
به صورت روزانه ۵۰۰ هزار تماس صوتی و تصویری در اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملّی ایران برقرار می‌شود.

گزارش آگهی

ماهانه ۱۵ میلیون تماس صوتی و تصویری در این اپلیکیشن برقرار می‌شود و در عین حال رضایت کاربران که در پایان تماس توسط خودشان ثبت می‌گردد، ۸۰ درصد است.

امین تجملیان، قائم مقام اپلیکیشن بله، دربارهٔ آمار قابل‌توجه تماس در بله، اضافه کرد: «تماس‌هایی که در تعطیلات آذر به‌خاطر آلودگی هوا، برقرار شد؛ بدون کاهش رضایت بوده است. در آن ایام به صورت روزانه میزبان تقریباً ۱۰۰ هزار تماس بیشتر در بله بوده‌ایم.»

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با خارج از کشور یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های تماس در بله محسوب می‌شود که برقراری ارتباط تصویری را با دوستان و عزیزانی که فاصله‌ٔ زیادی با یکدیگر دارند به‌راحتی فراهم می‌کند.

به نقل از روابط‌عمومی این اپلیکیشن، ویژگی‌های مهمی از قبیل تماس گروهی تا ۲۰ نفر و امکان تشکیل جلسات و ویدئو کنفرانس، به‌اشتراک‌گذاشتن صفحهٔ دستگاه (‌screen share) و ساخت لینک در بله امکان‌پذیر است. علاوه‌بر این، با قابلیت «دعوت مخاطبین به تماس» می‌توان با افرادی که عضو یک گروه نیستند،  بدون نیاز به ساخت گروه، تماس برقرار کرد یا آن‌ها را به یک تماس دیگر اضافه کرد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی سبب شده تا بسیاری از کسب‌وکارها به فکر داشتن نیروهای متخصص و برقراری ارتباط با افرادی در دیگر شهرها و سایرکشو‌رها باشند و بتوا‌نند از راه دور و غیرحضوری با آن‌ها همکاری کنند. در چنین حالتی باید نرم‌افزاری را شناسایی کنند که علاوه بر برقراری ارتباط به عنوان یک پیام‌رسان، در ایران نیز در دسترس‌ باشد تا به بهترین شکل و با کیفیت بالا در بستری ایمن و مطمئن ارتباط خود را برقرار کنند.

در همین راستا، یکی از نقاط تأثیرگذار برای تماس تصویری دوران همه‌گیری کرونا بود که بسیاری از افراد مجبور به خانه‌نشینی بودند و درصد زیادی از کارمندان به‌صورت دورکار (از راه دور) وظایف خود را انجام می‌دادند. بعد از دوران شیوع کرونا نیز نیاز و عادت مردم، آن‌ها را به سمت اپلیکیشن‌هایی که دارای این قابلیت بودند، سوق داد. 

اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملّی ایران، با تلاش برای تبدیل‌شدن به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران علاوه بر خدمات بانکی و پرداختی خود، بر ویژگی پیام‌رسانی و ارتباطی مانند تماس صوتی و تصویری تمرکز کرده است تا مردم تمامی نیاز‌های ارتباطی و خدماتی و دیجیتالی خود را با بهترین کیفیت در این بستر مرتفع سازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->